ÄCKLIG?

Det kan ju inte vara bra om den man försöker göra till sin vill spy rätt när hon tänker på en, eller? Även om det var att hårddra det lite. Och då har jag ju inte berättat alla sjuka saker jag gjort när jag faktiskt var gammal nog att inse innebörden av det. Många av dessa saker inträffade då jag i min ungdom deltog i (och två gånger vann) CP-VM. Är jag verkligen en äcklig människa? Hade verkligen velat ha något sött och gullig att berätta om mig själv för att jämna ut läget lite men det finns inte många sådana saker att tillföra. Vid närmare eftertanke så hade nog mina stackars föräldrar en del huvudvärk tillfogad av mig under större delen av min uppväxt. Minns till exempel hur jag en dag var ute i skogen och samlade sniglar, ni vet de där svarta slemmiga skogssniglarna. Dessa plockade jag och stoppade i fickan för att sedan ha som husdjur inne på mitt rum. Ni förstår ju själva hur där såg ut efter ett tag och jag vet att en hel maskin kläder blev förstörd då mamma tvättade mina "samlarbyxor". Kul att det gick så bra för mig så att mina föräldrar kan glädjas åt det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0