Äntligen "hemma"

Den här dagen har varit ooooooooverkligt lång. Steg upp strax innan 05.00 och åkte härifrån typ 4,5 sekund senare. Efter fyra timmars körning (inklusive en galen detour i skaraborgs skogar) och en stadig frukostbuffé var vi så framme vid mitt forna hem...

image30
image31
image32

Fattar ni att de svinen har mage att hälsa dig välkommen? Snacka om galghumor. Behöver nog inte säga att jag inte längtade tillbaks direkt.

Efter uträttat förvärv här styrde vi via Borås skutan mot Götelaborg och Angered. Härifrån får ni inga bildbevis, vågade inte ta upp telefonen eftersom jag då antagligen blivit rånad, jävla ghetto. Var inne på ett köpcenter där och utöver oss tre såg vi en svensk (och med svensk menar jag inte "hej.jag.heter.abdullah.svensk") och hon var nog senildement och där av misstag eller på rymmen från långvården.

På vägen hem stannade vi på en riktigt sunkig vägkrog som hette The chef (fyndigt så det förslår) för att äta kvällsmat. Det tog 35 minuter för the chef att svänga ihop två hamburger tallrikar som dessutom var något av det vidrigaste jag ätit och sjukast av allt är att de kostade 100 kronor styck, dock ingick en 33 cl dricka i priset.

Men nu är vi äntligen hemma, läsa fyra sidor sen DÖÖÖ...

Kommentarer
Postat av: Fija

Hmmm det där huset känner jag allt igen :)

2008-01-17 @ 14:47:33
URL: http://lillfija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0