Dra åt helvete...

...så kul vi (eller åtminstone) jag hade i Ängelholm. Ungefär 400 liter öl, en halv flaska whisky samt ett par tuggor ischoklad gick åt. Trots ovälkommet besök mitt i natten så ger jag gillet 5 varma huvuden i betyg av 5 möjliga. Givetvis tog jag inga kort men minns jag inte fel (vilket är mycket möjligt) så togs där en del kort av en annan gäst. Är några av dem rumsrena (troligtvis inte) så lägger jag nog upp dem.
Vad som var mindre trevligt var den sedvanliga tretimmars tågresan hem till Smedstorp, suck.

Dagen har tillbringats i recovery mode, börjar fan bli gammal.

Men skam den som ger sig, snart bär det av till Danmark för att vevas lite... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0