En bättre fortsättning...

...verkar det i varje fall bli. Går allt som det ska kommer åtminstone morgondagen bli som jag önskar och det är ju ett stort steg i rätt riktning.

Dagen ha spenderats framför datorn, dock inte med att skriva blogg som ni kan se. Jag har spelat HOMM IV, gottat mig i gammalt örongodis och ätit 9 äggmackor. Hade jag inte varit av det manliga släktet hade jag titt som tätt fått springa och göra graviditetstest eftersom jag ofta får en del sjuka matmanier. Ett tag inne på kåken åt jag exempelvis ca 10 dammsugare om dagen, vilket har resulterat i att jag spyr bara jag tänker på dem. Detta beteende har jag uppvisat så länge jag kan minnas. När jag var liten (mindre, alltså typ 4-5) spenderade jag min veckopeng innte på godis utan på inlagd sill. Jag hade också en tid då jag var ytterst förtjust i att äta kaninbajs. Detta uppskattades givetvis inte av mina föräldrar som förbjöd mig att inmundiga denna delikatess. Detta hindrade inte mig utan ledde till att jag dagtid samlade in exkrementerna för att stilla inta dem på kvällen då jag gått och lagt mig.

 Är man inte som alla andra får man försöka trivas med den man är. Det går sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0