Gammal och skör

Eftersom min vän valde att stanna ett par dagar i Götet så föll det på min lott att bära in och upp hans saker från bilen till tredje våningen. Och ni vet att min kropp inte är byggd för att bära saker, vet inte riktigt vad den är bygd för. Nåväl detta resulterade i att jag sträckte mig så pass i ryggen att jag numer går som en fällkniv. Vet inte om jag ska tacka eller förbanna honom för det här. Ont gör det ju men är det inte bättre imorgon så kan jag rimligtvis inte hjälpa till med trädfällning och vedbärning.

Lite massage hade suttit fint. Någon som är sugen påp hjälpa mig..?

Kommentarer
Postat av: ewsi

ajdå, låter inte skönt! "/ hoppas du blir bättre! :)

2008-01-20 @ 18:07:02
URL: http://evelinasteger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0