KAFFE

Förutom att vara bakfull så har jag idag besökt Simrishamn där jag varit på sjukhuset och fått reda på att jag har en muskelinflammation samt en psykosymatiskt värkande mage/sida. När detta ärende var uträttat gick jag och intog en lunch på ett skitsjaskigt gatuköksliknande hak. Nästan allt jag gör går alldeles för fort och så även mitt ätande, varför tugga maten när man bara kan skyffla i sig den? Efteratt ha slängt i mig maten insåg jag med fasa att det var 1,5 timme kvar till dess att Littlemother var klar med sina göromål och därmed till min egen hemfärd. Ute blåste det typ 400sekundmeter och det var verkligen svinkallt och j ag var inte alls sugen på att traska runt i stan. Men jag ville inte heller sitta kvar i "matsalen" och bara ta upp plats som en annan lodis så jag bestämde mig för att maskera min närvaro genom att dricka kaffet som ingick i lunchen. Jag dricker inte kaffe och nu vet jag varför, obeskrivligt äckligt var/är det och det tog mig nästan 20 minuter att pina i mig denna oljeliknande sörja. Men varmt var det i varje fall...

Hyser en osedvanligt stor ovilja mot att vara ute och gå när det stormar. Jag har blåst omkull en gång i livet och det var nog ett av min ungdoms mest pinsamma ögonblick och jag är livrädd för att det ska inträffa igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0