Leende geten

Min far kommer på tisdag lämna detta land för att åka til Uganda i två år. Igår hölls hans avskedsfest på pub Leende geten i Brekille. Det kan mycket väl ha varit en av de absolut roligaste festerna jag varit på, 40 personer i alla åldrar och modeller, alla med en sak gemensamt: ett enormt hjärta. Stämmningen går inte att beskriva med ord, hade så jävla roligt. Folk började droppa av framåt 2-3 tiden så det slutade med att jag satt och söp med min stora lillasysters bästa kompis medan min lilla lillasyster och mina tonårskusiner med vänner sprang runt och hittade på hyss.Strax efter 08.00 bestämde vi oss för att runda av och stapplade hem i precis lagom tid för att möta min far som var på väg att koka morgonkaffe. Nå´n öl senare och lite morgonfyllesnack så somnade vi nog vi 11-snåret för att sedan vakna igen (ja, jag i varje fall) vid tre. Var självklart full fortfarande när jag steg upp och var tvungen att bege mig hemåt igen och är sjukt sliten nu.

Så, god natt....

LÄNGE LEVE LEENDE GETEN OCH ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR SOM FÖRGYLLDE KVÄLLEN DÄR IGÅR...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0