Nu är vi två...

...som kan sitta och supa uppe på tredje våningen Castle Smedstorp, trevligt med sällskap. Ikväll ska det drickas ett par skvättar vin, lite cider och lite Jägermeister, en dryck som vi för övrigt redan smuttat lite på. Vill sjukt gärna ha en egen lägenhet nu. Hittade en som verkaed bra enda tills jag efter ett par dagars fluktande förstod att den låg i Höganäs. Vill ju bo i Helsingborg, alternativt i Hamburg.

Det har förresten kommit till min kännedom att ytterligare en ur min bekantskapskrets inte är riktigt hundra i huvudet. Kan det månne vara så att jag drar sådana människor till mig? Lika barn leka bäst, eller hur..?

Kommentarer
Postat av: Henke

Är det öht NÅGON i din bekantskapskrets som är riktigt hundra i skallen? Jag undrar jag... :)

2008-01-25 @ 19:14:46
Postat av: cindy

ingen är nog riktigt hundra i huvudet, fast vissa döljer det bättre än andra.. varför skämmas när man vet att det alltid finns någon som är värre än en själv hahaha puzz

2008-01-26 @ 11:14:59
Postat av: Henke

Korrekt.

2008-01-27 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0