Re-enter Tidaholm

Det är inte helt klart men mycket tyder på att jag kommer åka tillbaka till anstalten Tidaholm på onsdag. Dock inte i samma ärende som sist utan för att hämta min gode vän "Kuttan". Kenneth Johansson med familj har nu bevisat det jag alltid vetat - att de inte gör det de gör för pengarnas skull. Kunz (eller Knaust som Kenneth envisas med att kalla honom) kommer inledningsvis bo här utan att familjen ersätts. Det låter löjligt men tänk om fler människor lyckades skaka av sig sina fördomar och välja att vara en del av samhället, inte bara vara där på tillfälligt besök.

Är så jävla glad och jag hoppas innerligt att allt går vägen. Då ska jag än en gång krossa Kunz i bordshockey, utan målvakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0