SJUK

Idag damp det i min (Kenneths) brevlåda ned den senaste upplagan av den eminenta tidsskriften SuperPLAY. I detta nummer fanns där ett stort reportage om att det den 4/12 i Stockholm hade hållits Sveriges Final Fantasy-konsert. Hade så sjukt gärna varit där. Fick nu istället nöja mig med att youtuba den och när de framförde "Aeris´ Theme" och "To Zanarkand" samtidgt som ett medley från FF VII och FF X spelades på bildskärmen - då grät jag.
(Har inte riktigt lärt mig hur man infogar videos från youtube men det kommer, då får ni se själva).
Jag vet att det är sjukt att bli så känslomässigt engagerad i TV-spel men fan - jag är så´n.

Får jag inte rätt på honan jag jagar ska jag gifta mig med Lulu. Hade helst gift mig med Aeries men hon är ju död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0