Balder...

Jag hyser ju en genuin motvilja mot åkattraktioner (vågade inte ens gunga som liten) men jag hade hellre åkt berg- och dalbanor, nersläpp och uppskjut resten av livet än att leva i den känslomässiga rollercoaster vari jag för tillfället befinner mig. Det suger fan apröv...

Ska försöka att behålla mina få kvarvarande läsare, detta genom att inte bittert spy ur mig självömkande tråkigheter. Så nu till något roligt.

Om 8 dagar drar jag till Vuuv! Varför då undrar säkert vissa. Det finns 5 anledningar till detta. De är som följer, dock inte i någon specifik ordning...

1. Jag MÅSTE dansa, det är enda sättet jag känner till som kan få mig att släppa alla skruvade tankar som för tillfället förpestar min tillvaro.

2. Man slipper duscha på nästan en vecka. Let the animal in you smell...

3. Man får supa konstant i lika lång tid. Behöver göra det också.

4. Mina älskade vänner Kitte och Kimeta blir mina reskamrater. "Kisse" och "Misse" on the dancefloor, supervised by "Mamma Mus". Bättre än så blir det inte.

5. Man får äta nudlar kokta i köttsoppa dygnet runt. GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0