SUCK

Gårdagen och dagens förmiddag kan ha varit det värsta jag genomlidit och jag mår fortfarande så jävla pissigt. Försöker verkligen fokusera på annat men frågan bara mal i huvudet på mig: Har jag verkligen gjort rätt?

Imorgon bär det i varje fall iväg på minisemester med familjen yill Smögen med omnejd, är egentligen inte särskilt sugen men kanske mår bra av att komma iväg.

Går allt som planerat har jag i varje fall en rolig nyhet att komma med. Jag drar till Vuuv med mina älskade vänner om ett par veckor. Längtar som fan ska ni veta...

Fattar ju fortfarande inte hur fan man infogar en videojävel här så postar en länk till Tshitrakas plåga nummer 1...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0