TSHITRAKA

Tänker inte ens bemöda mig att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat på miljoner år.

Nu är det i varje fall över. Min första festival på 5 år. Egentligen räcker det med att säga att det var utomordentligt galet. Musiken var såååååååååååå javlä bra, vädret bra större delen av tiden, ölen solvarm och bäst av allt: vårat camp innehöll världens underbaraste människor. Och uppenbaligen var det inte bara jag som tyckte det, varje dag befann där nämligen sig minst tre nya vänner. Har träffat härliga människor på alla festivaler jag varit på men aldrig så många som i år. Tyskar, danskar, svenskar och mexar. All världens genuint coolaste personligheter - i ett och samma camp...
En del skitsnack har det givetvis också hunnits med, fellatioforeller, schnitzlar och flippers bara för att nämna några.

Tyvärr stängde festivalen ned en dag i förväg pga för få besökare. Detta gjorde dock inte så mycket eftersom det istället anordnades en efterfest i en av hangarerna, dit jag och Kitte begav oss för att veva ut den sista energin.

Nu ska det sparas pengar så att jag åtminstone kan åka på en festival till, antingen Indian Spirit eller Wonderland.

Tyvärr var hemkomsten inte lika lyckad, slutade i kaos hemma i Brekille och vet faktiskt inte riktigt hur jag ska lösa det här.

Nåväl, imorgon drar Brekillefestivalen igång, kanske inte blir så mycket vevande men ändå...

Kommentarer
Postat av: Fija

Hahaha glöm inte all klister padding också! Utan den hade ju ingenting hållt ihop :)

2008-07-10 @ 21:57:49
URL: http://lillfija.blogg.se/
Postat av: Kimeta

Heeeej vännen, har tänkt mycket på dej och all skit du står upp till öronen i. Följ ditt hjärta, hur du än gör blir någon ledsen. Skit i det, det blir som det blir! Var stark honey, du vet var jag finns!

Puss så länge!

2008-07-13 @ 15:33:49
URL: http://kimutzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0