VuuV...

...here we come...

Imorgon drar vi ännu en gång till lyckans land - Tyskland alltså.
Folk som känner mig vet hur efterblivet sugen och uppspelt jag är idag och de som inte känner mig läser förmodligen inte det här ändå så det kan faktiskt kvitta.

Min nyfunna och goda vän "Mellis" hade vänligheten att upplägga ett tämligen smickrande kort föreställandes mig på Tshitraka, detta på sin facebook...



Tänker för övrigt inte lova att fota en massa på VuuV men har däremot goda vänner som har för vana att göra det. Så vid ett senare tillfälle kommer det dels fler foton från Tshitraka samt lite nytagna från VuuV...

Måste nog börja packa nu. Har fortfarande endast packat ned ett par bruna små flaskor. Dessa är förvisso det i särklass viktigaste men åtminstone ett bar rena gosstrosor bör väl också medtagas...


Kommentarer
Postat av: Måzart

Kan du ta och uppdatera din jävla blogg? :)

2008-08-12 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0