BAD

Eh, vad fan hände med våren? Kanske inte världens fyndigaste att blogga om vädret men jag anser ändå att vädergudarnas uppförande är värt att kommentera, wicked...

Idag tog jag mitt första bad (i ett badkar alltså) på fyra år, obeskrivligt skönt. Avnjöt däri som brukligt är en god bok och en whisky, bara en Talisker men ändå.

Gick igenom en låda med gammalt skräp (mitt skräp) som stått hemma hos min mams ett tag. Givetvis innehöll den mest just skräp men den dolde även ett par guldklimpar från min ungdom. En del brev från forna flickvänner och vänner riktigt kul (och under stundom ganska sorglig) läsning. Man inser ju att man börjar bli gammal om inte annat...

Kommentarer
Postat av: jag så klart, vem annars..

måste ju kommerntera detta åxå.. jag är så glad för din skull att du fått lägenhet, trots att det blir tillbaka där det roliga slutade.. tänk om allt hade kunnat vridas till där det slutade, då kanske vi varit två som badat i badkaret och jag för min del druckit flygare av din läkarsprit haha!!och du haft högläsning för mig haha.. nä, men skämt o sido - det verkar ljusna för oss båda och jag är glad för din skull..! lycka till!

2008-03-03 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0