Freja

I det (för att uttrycka mig som min lillasyster Rebecca, magiska) ovädret i måndags begav vi os ut för att hämta familjens senaste tillskott: FREJA. Här vill jag bara inflika att hunden inte är döpt efter båten i Rederiet utan efter kärlekens gudinna i den fornnordiska mytologin. Jag idkade lobbyverksamhet för namnet Leia (vilket jag hoppas inte behöver förklaras närmare) men blev nedröstad.

image41


image43

OBESKRIVLIGT SÖT.

Sitter och väntar på att min mamms ska komma hem med bacon så att jag kan inmundiga en stadig (och flottig) frukost, detta för att kunna veva armen ur led i afton då det bär iväg västerut. Närmare bestämt till Påske Tam-Tam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0