Jag vet..,

...den här bloggen börjar bli jävligt tråkig. Inte för att den kanske heller innan varit fantastisk läsning men då uppdaterades den i varje fall någorlunda regelbundet. Något den inte gör längre. Sorry...
Har egentligen inget att skylla detta på men ska ändå göra ett försök.
 
1. Jag uppfostrar en hund. Det går sådär...
2. Jag flyttar. Det går inte alls då hyresvärden notoriskt vägrar att träffa mig, än mindre renovera lägenheten...
3. Jag är mitt uppe i en emotionell kris/kollaps. Vet inte vad jag ska göra...
4. XBOX 360. Ni förstår ju själva...
5. Grönkål. Äter i princip ett halvkilo om dagen. Detta leder till oanat många toalettbesök...

Idag ska jag göra ett nytt försök med att träffa Niklas a.k.a Hyresvärdsbögen. Igår då vi avtalat tid fann han det tydligen viktigare att infinna sig på Liseberg. Får se hur det går idag. Finns en risk att han kanske får ett par tänder utslagna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0