Kosovobananer

Idag har jag utöver inhandlat (eller rättare sagt låtit min underbara mamma inhandla åt mig) en xbox 360 också varit i Landskrona och hämtat nyckeln till min lägenhet. Tror ingen kan förstå hur otroligt skönt det kommer bli med eget boende efter fyra år, så jävla glad. Vi lunchade också när vi var i min nygamla hemstad. När vi parkerade bilen stog det på andra sidan gatan en kosovobanan utanför sin BMW och gapade på ett äldre par. Han var jävligt otrevlig (och det äldre paret tämligen rädda) och apan avslutade sin långa utläggning med att skrika "du e´ rasist jävla gubbjävel". Är det inte jävligt osmakligt när sådana argument används av utlänningar? Jag blev fruktansvärt upprörd och var på väg över gatan för att klappa till aset men min lilla mams hindrade mig.

Kanske kommer min flytt sluta i en olycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0