Sista natten med gänget

Är nu tillbaka i Smedstorp, för sista gången. Eller ja, sista natten som jag kommer sova här i "mitt" rum. Känns lite vemodigt faktiskt även om det givetvis är skönt att jag hittat egen lägenhet. Har kommit att fästa mig ganska mycket vid den här familjen.

På tal om familj: någon sa till mig för ett par dagar sedan att jag blivit väldigt mammig av mig på gamla da´r. Och det kanske är sant men det vore väl konstigt annars då man har världens bästa sådan. Vet inte om jag här tidigare resonerat kring det men det är en av världshistoriens största paradoxer och en anomali av oanad storlek att jag blivit som jag blivit då jag rimligtvis borde bära på 50% av hennes gener. Men det finns ju faktiskt en process som kan ge ett obehagligt svar på detta problem - nämligen mutation. Är jag en MUTANT? Creepy...

Kommentarer
Postat av: anna

Åhh vad söt du är Micke,hihih precis som jag kommer ihåg dig! Lycka till med nya lägenheten och så och du keep out of trouble!! Landskrona är ju känt för just det eller hur???

ha det bra kramar

2008-03-03 @ 17:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0