Sorry

Jag vet att den här bloggen och dess sätt att numera bli uppdaterad inte är det minsta tillfredställande. Och egentligen har jag ingen direkt ursäkt för detta handlande. Jag skulle kunna säga att inget roligt hänt men det hade varit lögn, det händer roliga saker hela tiden. Däremot kanske det inte hänt något extraordinärt. Det gör det däremot om en vecka, då är det Tam-Tam som gäller, ska bli overkligt roligt.

Är fortfarande stationerad hemma hos min mams mitt ute i skogen, kan fortfarande inte flytta in i min lägenhet då den måste renoveras av både mig och hyresvärden.

Hm, såg nyss en höna springa förbi utanför fönstret, måste ut och jaga in den i huset igen.

A farmers life...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0