15 igen...

Trots ett osedvanligt stort hål i kassan bestämde jag mig i fredags för att bege mig till Danmark i rent berusningssyfte. Det var som att vara femton igen. En helbusslast + ganska många fler satt utanför Kronborgs slott och söp som amatörer. Själv var jag full långt innan vi klev på färjan mot Danmark och drängfull när vi åkte hem...

Lägenheten börjar arta sig nu och är i det närmaste bebolig även om en del möblemang fortfarande saknas. Ska ner idag och kleta sista lagret färg i mitt stora (inte sjukt stort men ändå) rum. En färg som jag för övrigt bröt om då min kukiga hyresvärd inte tillät mig att själv välja kulör...

Kommentarer
Postat av: ja.. just jag ja..

hahaha, färg e ganska kul ) kommer ihåg när ni skulle få nån ny brun färg där du jobbade innan då åkte in, o du föreslog att den skulle heta afrika , men fick avslag från chefen.. haha.. fräckt..

2008-05-06 @ 10:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0