Global Foundation m.m...

I fredags var det så äntligen dags för lite dans. Lyckades samla ihop ett riktigt bra gäng och tämligen mycket alkohol...

Men det går inte alltid som man vill. Först missade vi tåget i Helsingör med ca. 15 sekunder vilket innebar att vi inte var på plats förräns vid strax efter två. Och när vi väl kom dit upptäckte vi att stället var i det närmaste folktomt. Musiken sög större delen av kvällen och vi gick endast och väntade på att Kularis skulle gå på. Kvart i 6 började han så äntligen spela, och spela så in i helvetes bra. Lycka spred sig i våra själar - i 5 minuter. Sen stängde stället...

Sjukt jävla besviken...

Dessutom lyckas jag nästan alltid få med mig någon dit som är överförfriskad...


I övrigt har det hänt sjukt lite. Grillat som fan, druckit rödvin och varit en del i Markaryd....

Imorgon blir det Championsleaugefinal hemma hos Kuken...


Har ju lidit svårt av möbelbrist till mimn lägenhet. Som tur är är jag omgiven av generösa och härliga människor som mer eller mindre överöser mig med möblemang. Tack alla...


Livet härr på landet är underbart - nästan jämt. Irritationsmomentet surrar och suger blod. Är allergisk mot mygg/knottsvin och uppenbarligen är de lika förtjusta i mitt blod som jag är av maltwhisky. För det är fan inte normalt att ha 9 myggbett på en och samma fot och närmare 30 bett på två ben. Två jävligt små och smala fågelben dessutom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0