Jag lyckades...

...såra någon. Men också göra någon glad. Förmodligen är det så det är: man kan inte vara alla till lags och alla kan inte tycka om en. Har varit lite upp och ner i den gångna veckan men utgången ser trots det relativt positiv ut. En stor del av detta beror på mina underbara vänner, ni vet vilka ni är...

Var nere i min lägenhet idag och målade klart dörrar och lister samt släpade möbler hit och dit. Upptäckte att jag nu helt plötsligt har för mycket möbler, eller rättare sagt för många vitrinskåp. Närmare bestämt 6 st. Helt OK om man bor på en herrgård, aningens för många om man bor i en etta. Kuksugaren till hyresvärd har dock fortfarande inte behagat göra det han ska göra. Ett mord ligger nära till hands nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0