Bloggandet...

...går sådär, detta av flera anledningar. Jag brottas fortfarande med det faktum att jag för andra gången blivit mer eller mindre faderlös, jag har inte haft något kul att tillföra blogglivet och vårat internet är minst sagt säreget. Där mitt (älskade) stereobord befinner sig (nja, egentligen är det Fu´s bord och mina leksaker) finns inget internet varpå man istället har fått ligga på golvet i köket för att kunna nyttja denna tjänst. Men går allt som det ska (alltså förmodligen inte) så får vi vårat eget internet imorgon... Vill dock genast inflika att detta inte nödvändigtvis behöver betyda att bloggandet kommer få en nytändning även om det för tillfället är min avsikt...

Förutom att inte skriva blogg så gör jag inte så värst mycket. Fast den gångna veckan har vi lekt mammapappabarn, med den lilla skillnaden (förutom att jag är mamma) att vi tagit hand om en hund och inte ett litet barn.



Detta är Twiggy - notera Jägermeisterscarfen...



Här bäddad vi ner söta lilla hunden - i soffan...



Här valde den nu lite mindre söta hunden att sova - mitt i våran säng. Ett val som osökt ledde till en vecka med skadligt lite samlag för min och hustruns del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0