Fondue...

Kvällen blev en kavalkad i fondue och rödvin...
Sitter nu inlåst i vår lägenhet (som efter Fu´s senaste runda på IKEA börjar bli riktigt mysig) tillsammans med min älskade mamma och min lika älskade Fu - de är dock älskade på sätt som skiljer sig lite åt. Nåväl, de är i varje fall tämligen pratglada (delvis beroende på en rödvinsbox vars vätskenivå stadigt minskar), och med pratglada menar jag sjukt pratiga... blabla bla, blabla blabla... :)

Själv försöker jag mest låta bli att självdö av ångest för att jag valde att inte åka till Somnabul i Hamburg. Ska inte säga att jag ångrar mig för det gör jag inte men det suger apröv ändå...

En liten (eller rättare sagt enorm) tröst är att jag får se en del av linan från Somnabul när jag och min reservmamma (Kimeta) ska åka till Danmark - längtar ihjäl mig redan...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med uppdateringarna??

2008-11-18 @ 18:58:20
URL: http://ln82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0