Även om de inte...

... är tillnärmelsevis hälften så långa som man skulle kunna önska så är mina blogginlägg dock fler och mer frekventa än på länge. DUKTIG MISSE...Detta beror inte som man skulle kunna tro på att jag och lilla Fu tröttnat på att toffla helt galet mycket. Däremot passar jag på att skriva de fåtal stunder då tillfälle ges. Som nu när två honor, en torsdagskväll står och bestämmer vad dom ska ha på sig på lördag - HELT EFTERBLIVET.

Varken jag eller min älskling har egentligen bestämt oss för om vi ska åka till KBH på lördag eller inte. Jag vill så sjukt gärna se Protonica och dessutom ännu en gång gråta till Liquid Soul... MEN JAG ÄR FATTIG...!


SJUKT FATTIG


Kommentarer
Postat av: Carina

Dåså, då kanske du kan få din kära Katla att försöka uppdatera nån gång ibland hon också? Kanske tillochmed svara på ett mail...?



ps. fantastisk idé för outfit till helgen

2008-10-31 @ 04:58:53
URL: http://carinakallving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0