Captain on the bridge...

Idaaaaaaaaaaaaaaaaag släpps det: FABLE 2. Och jag har inte ens pengar för att köpa instruktionsboken. Snea mig...

Att ha en sinnessjukt trött flickvän har sina fördelar. Man kan tex i lugn och ro kliva upp på morgonen och morgonbajsa utan att behöva oroa sig över att hon ska gå in på toa direkt efter en och äcklas. Man kan även på morgonen ta sig tid till att uppdatera sin stackars försummade blogg.

Men att väcka en sådan människa är inte det enklaste, att göra det på ett civiliserat sätt är för mig nästan en omöjlghet. Att varsamt kyssa henne tills hon vaknar tar ju en hel förmiddag varpå det är mycket enklare att helt sonika kasta sig över henne, rycka undan täcket och kittla henne. Tyvärr resulterar ofta ett sådant uppvaknande i att honan min stänger igen fittbutiken resten av dagen och så vill vi ju inte ha det.

Kapten den gamle kåkfararen kommer på besök i afton så nu måste jag stressa lite, ska börja med att väcka min älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0