Det är inte OK att...

1. Ens sovrumsgolv ser ut såhär...





Strumpan ni ser nere i höger bildkaant är min - resten av kläderna är min honas. Märkligast av allt är att hon dessutom inte anser sig göra något fel utan hävdar att det är helt i sin ordning. Till saken hör att våran hall till 75% är täckt av hennes skor. Tyvärr har jag inget vidvinkelobjektiv i min telefon så jag kan inte dela denna makabra syn med er.

2. Att sälja savannens alla djur i plast då de ägnar sig åt allehanda sexlekar samt rasföroreningar. Inte till barn i varje fall...



Jag och Fu däremot hade om vi haft råd inhandlat oss åtminstone en påse för att berika vårat sexliv.

3. Skriva blogg lika ofta som man vinner på lott trots att man aldrig har en lottorad. SORRY...

Kommentarer
Postat av: Kimeta

HA HA HA insane kaos... Hejja Fu!!!

2008-10-17 @ 21:03:59
Postat av: knax

nä.. så får det inte se ut! kläderna blir ju förstörda o skitiga om de ligger utspridda på golvet! det finns även en viss halkrisk. illa! men fan va gött att bara kunna låta det ligga... kram

2008-10-17 @ 21:45:15
Postat av: Carina

Oj nej men Micke...du har inte sett nåt än....lika bra att du återkommer när det verkligen ser förjävligt ut. STOR KRAM!!!!

2008-10-20 @ 16:29:57
URL: http://carinakallving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0