Eftersom...

...min hona som så många andra av detta märkliga kön har spenderat större delen av kvällen med att snattra i telefon så tänkte jag ta tillfället i akt och skriva lite. Detta trots att jag som vanligt ionte har särskilt mycket vettigt att framföra...

Var i varje fall på världens sunkigaste fest i lördags men hade ändå ganska trevligt. Nästa lördag däremot blir det sjukt röj men jag börjar på allvar undra om jag verkligen har råd att åka, tror fan inte det...

Har också insett att jag trots att jag försöker låta bli ändå är en jävla idiot och att detta går ut över min älskade flickvän som verkligen inte förtjänar det. Förlåt Fu och tack för att du är världens underbaraste (fast att du pratar i telefon när vi egentligen ska ha Quality time). JAG ÄLSKAR DIG och du gör mig lycklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0