...

...vafan...

Vill inget hellre än att berätta vad jag idag fått reda på men det är så jävla sjukt så jag kan verkligen inte. Mina föräldrar ligger i varje fall i skilsmässa och det är jobbigt nog i sig. Men mitt hjärta och min själ går sönder då jag vet att det allra hårdast slår mot min älskade lillasyster. Stackars, stackars Rebecca som på så nära håll och i så unga år, får se vilken skitig och lömsk värld vi lever i.

Men jag är obeskrivligt glad över att jag har min Fu som står vid min sida - att hon med sin närhet och sin kärlek, leder mig genom dimman jag nu måste leta mig ut ur. Tack älskling...

Kommentarer
Postat av: F

Du är det finaste som finns...

2008-10-18 @ 13:06:34
URL: http://lillfija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0