IDIOT

Att jag inte är det skarpaste verktyget i lådan är allmänt känt men att jag hela tiden gör saker som resulterar i min men framför allt andras sorgsenhet är kanske inte lika känt - åtminstone inte av de som befinner sig utanför min bloggläsarkrets (och den är ju inte så stor). Som tur är är jag av någon outgrundlig anledning belönad med en osedvanligt förstående flickvän (mer förstående än tjuren Ferdinands mor - detta trots att hon är en Fu) och det vet jag inte ens om jag förtjänar.

Förutom att göra bort mig har jag de senaste dagarna isolerat Kenneths lilla annex dit han nu av sin krabba till hustru är förpassad, varit förkyld samt onanerat till Arsenals sätt att spela fotboll. Ok, jag har gråtit lite över min och min hustrus totala frånvaro av något som ens kan liknas vid en hygglig ekonomi. Vad gäller ekonomi har jag en nyhet som jag gärna vill delge er men av rent vidskepliga skäl tänker jag be er att tålmodigt vänta den...

Dagen blir till viss FF dvs. Fufri - något som i vanliga fall hade varit njutningsfullt för en ensamvarg som mig. Men eftersom att detta prcis som väldigt mycket annat i vårat förhållande är ovanligt vet jag att dagen kommer bli fylld av en gnagande saknighet.

Sist men inte minst finns det även något annat som gnager i min själ. En längtan efter följande spel som släpps på fredag...



Synd att jag inte har pengar till varken spelet eller en handkontroll som också behövs...

Kommentarer
Postat av: LN

E säkert helt ok om man nu gillar att spela

2008-10-23 @ 20:14:25
URL: http://ln82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0