Knip igen

Idag var jag efter mycket om och men så återigen hos min sjukgymnast (jag och alla pensionärer besöker ju sådana) för att försöka styra upp min rygg. Att gå dit med tarmen full med avföring och luft är inget att rekommendera. Detta eftersom man blir hopknycklad till en boll - en boll som sedan blir beklämd och pressad på. Alltså spenderade jag större delen av mitt besök hos sjukgymnasten med att plågsamt försöka knipa igen och låta bli att göra ifrån mig.

Dessutom var min kropp då jag imorse vaknade berikad med en tämligen ondsint träningsvärk, detta efter en trevlig fotbollsmatch nere i malmö tillsammans med Kuttan och hans arbetskamrater. AJ!

Kommentarer
Postat av: sötboll

damn!!! din blogg är ju lika torr å färglös som skjortan på en Dubaier!!

ROSA ska det ju vara!! ROSA!!!! ........med dödskallar på......

2008-10-20 @ 12:35:09
URL: http://sotboll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0