Return to Smithers Cottage

Så var man här igen - i Smedstorp. Känns faktiskt nästan som att komma hem. Fråga mig inte vad jag gör här bara, tror jag river en betongvägg för att så småningom gjuta en ny. Väldigt skönt med lite extra pengar eftersom folk är ofina nog att välja att fira sina födelsedagar precis då min ekonomi är som allra sämst.

Förmodar att folk börjar bli griniga över mitt tjat men saknar redan min lilla Fu - helt efterblivet ju. Hon är hemma och bygger ett spöke och njuter av att v ara fri från sin dryga pojkvän...

Ovanstående kan mycket väl vara det i särklass tråkigaste och mest intetsägande inlägg som bloggen någonsin skådat - FÖRLÅT. 

Kommentarer
Postat av: Fija

Jag njöt inte! Jag låg under täcket och gömde mig för Pennywise....

2008-10-04 @ 21:30:47
URL: http://lillfija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0