THUMBHOLDING!!!

Imorgon (som för övrigt inte är en vanlig dag - det är Fijas fö´lsedag) ska jag faktiskt på anställningsintervju. En god och lite mörkhyad vän har sett till så att det blir så. Det rörsig i och för sig bara om ett par månader  men är ändå väldigt nöjd och hoppfull. Håll tummarna...

Helgen har spenderats i Björnkli och i vanlig ordning har det varit både dramatiskt och turbulent. Som tur är hade jag min lilla Fu med mig vilket var minst sagt behjälpligt. Tack älskling.

Pennigmedlen lyser fortfarande ytterst klart med sin frånvaro men om vädret tillåter åker jag till Smedstorp igen på tisdag för att jobba lite. Dessa pengar kommer med största sannolikhet att spenderas i Danmark på fredag då det blir en liten reunion night på dansgolvet - längtar ihjäl mig.

Det enda jobbiga med att åka hemifrån på tisdag är att jag måste lämna min toffliga men underbara hona hemma. Jag befarar dessutom att Pennywise har för avsikt att festa på hennes kött - mitt kött.

Som ni säkert förstår händer det inte speciellt mycket varken i mitt eller Fijas liv - vi tillbringar mesta delen av vår tid med att sofistikerat dricka rödvin och spela "NE kunskapsjakten" i hopp om att rädda det lilla av våra hjärnor som återstår efter sommarens festivalande. Ett och annat ligg hinns förstås också med och en ganska oansenlig mängd Final Fantasy... 

Men till allas lycka(?) bestämde vi oss igår gemensamt för att avsätta tid (hur ofta bestämde vi däremot inte) enbart för bloggande - Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0