Thumbsucking

Fick alltså inte jobbet som jag faktiskt trodde att jag skulle få. Uppdragsgivaren hade tydligen ändrat sina kriterier för vad han sökte - och dessa nya kriterier  uppfyllde jag inte. SUG RÖV

Börjar faktiskt bli något uppgiven nu...

Är tillbaks i Smedstorp igen, mest för att bära ved såklart...

Dagen har varit relativt sugig mest för att jag är en idiot som glömde allt roligt jag skulle ha med mig hit hemma men också för att vissa människor konstant beter sig som några jävla snorungar - och nä, för en gångs skull talar jag inte om dig älskling. Ibland känns det lite (eller rättare sagt ganska mycket) som att man befinner sig mitt uppe i en riktigt dålig såpa - typ som en blandning av Days of our life och Emmerdale. Ni som är idioter - snälla låt bli att vara det...

Även om jag redan har ångest för att det kommer bli dyrt på fredag så längtar jag som fan. Behöver dansa och behöver vara omgiven av mina vänner plus 300 andra skeva människor.

Är helt sinnessjukt trött så jag tänker gå och lägga mig ganska snart för att hälla i mig ostpopocorn och Cola och för att läsa lite...

Kommentarer
Postat av: Kimeta

Du, KLAGA ALDRIG på Days Of Our Lives, BÄSTA såpan i mannaminne för helvete. Men jag håller med om att folk kan sluta bete sig som snorungar. Gå vidare i livet säger jag bara. Dessutom behöver det inte bli så dyrt på fredag, jag lovar. Bara nu Espark kommit ihåg att sätta upp oss på gästlistan, får nog fan skriva en rad på Fjasbook till honom. Ha det bäst älskligen! Puss so loooong!

2008-10-09 @ 09:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0