För mycket har hänt för att jag ska komma på en passande rubrik...

Eftersom jag börjat blogga ungefär lika ofta som jag festivalar, alltså tre gånger om året (fem nästa år) - så har det sen senast jag var inloggad här hänt helt sinnessjukt mycket. Vet inte var jag ska börja...

1. Jag har blivit sambo. Vi, alltså jag och lila söta Fu har flyttat in i min gamla lägenhet på Borgmästargatan 4 i gangsta city LA.. Detta betyder att jag har flyttat in våra saker, möbler m.m och Fija har flyttat in sig själv. Vi håller på och måla om, vilket betyder att Fija valt färg och jag målar. Nä vänta där ljög jag - Fija målade sig själv i skrevet med rollerskaftet som hon doppat i färgpyttsen. Vi ska fortsätta fixa i veckan som kommer, jag ska alltså göra det eftersom min älskade hustru påpassligt nog valde att åka "hem" till Dalarna i fredags... Men allt detta till trots är jag en lycklig sambo tillika pojkvän, det känns verkligen sjukt bra just nu.

Hm, just det ja. För alla er som precis som jag har Martin Timell som husgud och därför älskar att måla om hemma: KÖP ALDRIG FÄRG PÅ ÖB, ett av mitt livs sämsta beslut. Krävdes 4 strykningar för att täcka en hudfärg (en vidrig sådan dessutom) med vanlig vit färg...

2. Jag har varit på INDIAN SPIRIT. Hur gärna jag än vill så kan jag inte beskriva hur magiskt det var, ni som var där vet och ni som inte var det: följ med nästa år. Än en gång har jag träffat så sjukt skeva och genuint härliga människor, "Camp Knull" is the shit. I vanlig ordning tänker jag utlova foto från denna sinnessjuka tillställning, hoppas jag kan hålla vad jag lovar. Vad jag vet är att det bara i vårat camp togs ca. 2000 bilder - inte en enda av mig...


3. Jag har sågat ved....!!! Trodde att jag efter det att jag lämnade Smedstorp aldrig mer skulle behöva titta åt ett vedträ men där bedrog jag mig å det kraftfullaste. Helgen har spenderats med en motorsåg i handen, febrilt viftandes - ett under att alla lemmar fortfarande är intakta. Har varit uppe i Småland i, eller rättare sagt utanför vårat hus och kapat ved. Är helt färdig och skakar som ett helt Parkinsonboende. Men värst av allt är ändå att jag imorgon åker hem enkom för att fortsätta kapa ved hemma hos min lilla mamie.

Så Måzart och den mystiska LN - jag har verkligen inte hunnit blogga. SORRY. Jag lovar verkligen att bättra mig.. OK???

Och sist men inte minst - Hej lilla älsklingsFu. Saknar dig galet mycket så kom hem snart. Annars målar jag lägenheten i grått (som jag vill ha det alltså). PUSS

Kommentarer
Postat av: Älskling

Nu har jag länkat lite till dig iaf :) KÄRLEK

2008-09-14 @ 01:58:48
URL: http://lillfija.blogg.se/
Postat av: Kimeta

Saknar er så sjukt jävla mycket, kan vi inte sätta upp Camp Knull i er lgh så flyttar jag oxå in?

Love U guys!!!

2008-09-14 @ 09:20:49
URL: http://kimutzu.blogg.se/
Postat av: Fu

Jag gillar förresten att du använder uttryck som "färgpyttsen" ;)....

2008-09-19 @ 22:50:34
URL: http://lillfija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0