Fuckingdustsuckingbags

Eftersom Pol Pots enda i livet kvarvarande släkting råkar vara min älskade flickvän och hon ämnar hemkomma imorgon, vaknade jag idag smått panikslagen. Eftersom jag spenderat för mycket tid med att spela TV-spel och supa mig fördärvad på päronshot har jag inte riktigt hunnit röja undan så pass mycket som jag kanske önskat. Därför rusade jag upp ur sängen i morse, slet fram dammsugaren ur städskåpet och började iförd endast mina boxershorts (med döskallar älskling) att dammsuga. Eller det var i varje fall min avsikt att göra så. Men istället för att suga vispade sugaren bara runt lite och sådant är inte tillfredställande (tur att inte du är sådan älskling). Påsjäveln var alltså full och dessutom inte helt intakt, något jag märkte då jag avlägsnade den från sin plats. Smått irriterad skrev jag därför ner namnet (som jag inte kände igen och därför direkt anade onåd) på dammsugaren och begav mig till City Gross för att inhandla nya påsar. Där fanns givetvis inga...  Efter att ha konsulterat min lilla mor fick jag reda på att dammsugaren var köpt på ICA och därför gick jag ut till ICA på Infarten - trodde jag. Men det var hemköp som låg där...

Vet alltså inte riktigt hur jag ska styra upp städningen, kanske städar köket sig själv om man lägger sig och levlar lite. Helt klart värt ett försök...

Trots detta lilla missöde längtar jag ihjäl mig efter morgondagen när lilla Älsk kommer hem, har saknat henne helt sinnessjukt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0