Ovanliga saker...

...händer i mitt liv, saker som aldrig tidigare hänt.

1. Jag var helt sinnessjukt bakfull i lördags - jag blir aldrig bakis. Misstänker att Tims 55%-iga päronsnaps har något med den saken att göra.

2. Jag njuter inte av att vara ensam i lägenheten. Jag har alltid varit nöjd med mitt eget sällskap, bara mitt eget men de senaste dagarna har jag verkligen lidit av att vara ensam. Detta trots att lilla Fu hotar med att hänga mig i röven resten av livet. Kom hem och häng NU baby.

Dessutom är jag fortfarande arbetslös, något jag inte heller har för vana att bruka vara. Börjar bli ganska trött på det faktiskt och jag är i ett trängande behov av pengar. Ska på s.k. jobbdating på tisdag och onsdag - önska mig lycka till. Kanske kan ta med mig ihopljugna CV då :-)

Nä, nu ska jag gå och sura lite i min ensamhet och plutta lite med Snuffy, Snuffypappan och Heinrich der Slange...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0