Painted Love

Att skriva blogg är ett skäl så gott som något för att slippa måla, inte sant? Alltså önskar jag för en gångs skull att jag hade massvis att berätta - något jag inte har. Att måla SUGER. När man dessutom vet att ens egen snålhet förorsakat det faktum att man måste måla tre lager för att färgen nästan ska täcka gör ju inte saken roligare... Fondväggen är i varje fall målad även om jag inte är 100 procentigt nöjd. Och vill inte Fu bli singel igen är det bäst för henne att åtminstone hon är nöjd med den...

Värst av allt är att Final Fantasy mer eller mindre skriker efter mig inifrån sovrummet - hör ni? Synd om det är det - det behöver verkligen spelas...

Suck, tänker återgå till målandet nu, jag gör det med ytterst tunga steg. Men är inte hallen klar när Fija behagar komma hem får man väl stryk, om ni bara visste vilken hård och krävande människa hon är...

Hör ni inte av mig på ett par dagar har jag förmodligen målat in mig i ett hörn - förhoppningsvis i mitt TV-spelshörn  :-)

Kommentarer
Postat av: Fu

Vad fan, du får mig att låta som värsta diktatorn ju! Vilket jag inte är.. Förutom ibland. Men det som händer i sovrummet stannar i sovrummet hahahaha ;)

2008-09-16 @ 21:54:20
URL: http://lillfija.blogg.se/
Postat av: LN

Gött o se Frenne, du sköter dig!!!



PLUR

2008-09-17 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0