Eftersom...

...att det uppenbarligen fortfarande finns arma satar som besöker min blogg ska jag verkligen försöka att bättra mig...

Skulle vilja säga att jag varit upptagen med att jobba, vilket tyvärr inte är fallet. Detta visade sig på ett minst sagt oangenämt sätt då mitt lönekuvert damp ned i morse - 5000:- gör ingen glad.

Förutom att inte jobba gör jag inte särskilt mycket. Tyvärr kan jag inte för er läsare sammanfatta de gångna helgerna, kan bara säga att de varit de roligaste på väldigt länge.

Vad som är mindre roligt är att jag ständigt lyckas förlora i Dart, detta trots min egentliga överlägsenhet.
Men nu jävlar ska jag öva så nästa gång slipper du använda benskydd Kimeta...

Kommentarer
Postat av: Kimeta

Träna vad du vill asses, du vinner ALDRIG över mej :D

2009-04-26 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0