Skamset upptäckte...

...jag precis att det var VECKOR sedan jag sist ens var inne på min egen blogg - inget "duktig Misse här inte". Givetvis har jag ingen fullgod anledning till mitt snåla bloggande men hoppas att de få av er läsare som fortfarande läser ändå kan ursäkta mig och mitt beklagliga beteende...

Jag har varit FF (flickväns fri) för första gången på ganska länge - min kära hona och hennes mor valde att tillbringa helgen utan män på spa i Varberg (tror jag). Man skulle kunna tro att jag skulle njuta av denna ensamhet då jag vanligtvis behöver vara ensam ibland men dagarna utan Fu blir väldigt ensamma och väldigt tråkiga. Som tur är kommer det lilla livet hem ikväll - något som ska firas med fondue, lökig musik och ett riktigt praktknull.

Imorgon e ingen vanlig dag, det är Frenne fö´lsedag... Som inledningsvis skall firas på frivården. KUL...
På något sätt har min älskling mot alla odds faktiskt lyckas att inte i förväg för mig berätta vad jag ska få i present. Däremot har jag från fler än ett håll fått höra att jag kommer bli väldigt glad - NYFIKEN...

Även om jag inte jobbat tillnärmelsevis så mycket som jag egentligen hade velat så har det ändå flyttats en hel del och sprungits kilometrvis i trappor. Slitigt jobb som fan men är sjukt glad över att ha något göra.

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis Micke, hoppas din dag är/blir super. STOR KRAM

2009-02-02 @ 06:39:18
URL: http://carinakallving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0