Inside brus...

Inuti mitt anmärkningsvärt lilla huvud bor en bakterie vars storlek och illvilja är obeskrivligt stor - SVATSJUKANS illaluktande och gnagande bakterie. När ens svartsjuka äter upp varje rationell tanke man kan tänkas ha slutar det allt som oftast med bråk, tårar och sura miner. Hjärnan vägrar notoriskt att tro på det som hjärtat vet.. Och jag vill verkligen inte ha det så - aldrig mer och verkligen inte nu...

Vill någon köpa en defekt hjärna och ett intellekt som genomsyras av paranoia så hör gärna av er - alla förslag är välkomna...

Kommentarer
Postat av: Susan

Usch ja, svartsjuka e ingen trevlig sjuka. Kommer du ihåg som jag förstörde vår Tyskland tripp?? D va minnsan oxå svartsjuka & paranoia DELUXE! Men efter ett tag så övervinner man förmodligen den... Kram på dig. Pierre hälsar. =)

2009-01-11 @ 19:03:54
Postat av: kimutzu

Hej hopp älsklings-drama-queen..

Du, det hjälper om du snackar om det när det händer, för då hör man själv hur förbannat löjlig man låter och att det egentligen INTE finns något att vara svartsjuk på. Svartsjukan grundar sig i botten på ens egna dåliga självförtroende och det behöver du ju inte ha, eller hur? Nästa gång du känner hur det växer i bröstet så ring mej, jag lovar att hjälpa dej kväva det meningslösa och ge dej en annan insynsvinkel. Gör det! Jag finns här för dej gubban! PUSSA!

2009-01-16 @ 09:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0