Åtminstone...

..en person har ifrågasatt mitt senaste inlägg och därav denna korrigering.

NEJ, jag njuter inte av att vara flickvänsfri - det sliter sönder mig totalt...Jag njuter av att vara ensam men jag avskyr att inte ha min Fu nära mig, paradoxalt men ack så sant.

Jag somnar som ett ras i våran säng tillsammans med 258 tygbebisar, jag vaknar mitt i natten ensam och ledsen och morgonen kommer till mig bärandes på den bistra sanningen - jag är ensam i vårat hem...

Jag har aldrig varit en person vars tillvaro kretsar kring någon annan men uppenbarligen har även jag formats till att bli just sådan. Fu, du är mitt allt.

Kom hem älskling, din familj saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0