Danmark äger!

Helgen som varit kom att bli en av de bättre på länge. Efter att ha suttit och surat tillsammans med min stackars flickvän över räkor och vitt vin, ringde så min underbara pisstjej Kimeta och undrade om vi inte skulle dra till Roskilde och dansa lite. Givetvis skulle vi inte det - dels pga pengar (eller rättare sagt avsaknaden av dessa) och dels på att vi skulle ut på lördagen. Det tog oss alltså mindre än 2 minuter för att bestämma oss för att Danmark nog var ett måste ändå.

Aftonen höll på att börja med tårar då konduktören försökte avkräva oss på 700 spänn för att vi inte hade biljetter till Roskilde. Tack du fina danska som sålde sitt klippkort till oss...

Väl framme på Café 42 (ett café) insåg vi omgående att vi gjort rätt som åkte över sundet - RIKTIGT BRA FEST...

Sliten som ett as kraschade man så i sin säng vi halv 10 morgonen efter för att sova i 4 underbara timmar.
Sen var det dags att öppna punkisarna och börja värma inför VOLBEAT i Lund. Skönt att mitt risiga tillstånd delades även av Kimeta.

På torsdag tar jag min lilla älsklingsgris och flyger till Rom för att möta våren samt håna stadens fotbollsfans då de dagen innan tvingats ha sett sitt lag ännu en gång förnedras av the Gunners... 

Kommentarer
Postat av: Schmutzie

Att vi ska va så bra på att planera älsklingskompis :D

Det gör vi om snart igen!!!!

2009-03-13 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0