TCM!

Att kontinuerligt omge sig med efterblivna individer (invalider) har sitt pris...
Efter att ha beskådat sveriges tämligen tråkiga kvalmatch mot Portugal valde jag, Kisse och Boysie att spendera resten av lördagsnatten framför världens bästa tv-kanal - TCM. Väldigt längesen jag skrattade så hysteriskt och aldrig förr har Örnnästet varit så bra och djuplodande som inatt. Synd att ingen av oss fattade vilken film vi betittade efter sagda Örnnäste. Fet var den i varje fall...

Förutom att befinna sig i recovery mode har förmiddagen till största delen ägnats åt att på internet försöka hitta dagens formel 1-lopp. Tyvärr ser det ut som att jag får nöja mig med sammandraget på 6:an. Viasat är horor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0