Sjuka människor...

...är underbara att umgås med och således hade vi en underbar kväll i lördags då skånes i särklass skönaste personligheter valde att samlas hemma hos oss i LA.

Dagen började storstilat på puben som numer heter "Tycho Peddo" efter det att snuskgubben "Cykelstig" försökt ragga upp en förskrämd 20-årig kille samtidigt som Stigs fru lite uppretat stod och såg på. När vi tröttnat på pedofiler (det tog ungefär två öl och en GT, tack fina Nicke nästa gång bjuder jag) begav vi oss istället hem till lägenheten. Väl hemma fortsatte inte helt oväntat drickandet med eskalerande fart och fyllan kulminerade när Pawel valde att anlända, detta tillsammans med en flaska rom.

När alla andra gick loss på spriten valde istället Mellisa att gå loss på i princip all mat som fanns hemma bland annat och ni får ursäkta språket nu men det var faktiskt så hon kallade dem "köttfittorna" -dvs Gorbys piroger inlindade i ost och besudlade med ketchup. Hon noterade också lyriskt att jag hade bacon i frysen samtidigt som hon åt upp min kycklingpasta...

Enda smolket i helgens i övrigt skinande bägare var att Fu av förklarliga själ inte var med oss samt att jag aldrig fick tillfälle att förnedra Kimeta i dart. Det sistnämnda kompenserades dock något av att jag ändå fick sparka sönder hennes smalben...

Tack ni fina för en underbar helg...

Kommentarer
Postat av: Mayhem

Ha ha ha det är vi som tackar älsklings-kompis! Vilken jävla helg alltså... helt sjukt underbar. Hoppas du hade en fet em med tv spel, själv tvättade jag och var allmänt seg i skallen.

Dart turneringen tar vi nästa gång fast tack för alla blåmärken ändå asses!

Puss å kram

2009-05-19 @ 09:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0