Whiskyprovning

Även ett förhållande med Fu har sina fördelar - att hennes far är whiskyfantast och tämligen kunnig i ämnet är en sådan...
Således bevistade jag igårkväll en av svärfars whiskyprovningar. Då jag hemkom vid tolvtiden hade jag lyckats dricka mig behagligt onykter på exclusiv maltwhisky...

Nackdelen med att vara tillsammans med Fu är att man blir väldigt bakfull av whisky samt att sagda flickvän igår åkte till Kanada - hur sjukt är inte det..?

Saknar henne redan alldeles för mycket. Som tur är finns det underbara vänner i mitt liv som väljer att komma hit och omintetgöra min ensamhet. Dessa vänner ska belönas med att bli förnedrade i Dart...

ASSES!!!

Kommentarer
Postat av: Fu

Din alskling saknar dig helt galet mkt ocksa.. Men jattesnart ses vi igen! Alskar dig mest av allt i hela varlden..

2009-05-21 @ 01:30:42
URL: http://lillfija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0